"Nem számít milyen kevés pénzed vagy vagyonod van. Ha kutyád van,
gazdag vagy." (Luis Sabin)


2013. május 12., vasárnap

Lemaradásaim új betegek terén...

Mint a bejegyzések intenzitásából látszik, az elmúlt időszakban eléggé elhavazódtam. Eddig is eléggé hullámzó volt, hogy mennyi kutyussal foglalkoztam és most épp megint egy hullámhegyen vagyok túl. Mindezek mellett az egyesületünk képviselteti magát a kutya világkiállításon ( www.wds2013.hu ), aminek én vagyok a "főszervezője". Szóval azzal is volt egy kis időtöltés...
 
De térjünk vissza a betegekre...
Nem sorrendben, írom őket, mert nem az a lényeg:
Maxi(mus) a shih tzu, akit porckorongsérvvel műtöttek. Már sikeres terápián van túl, róla írok később részletesebben.

Lea az ír farkaskutya vállműtéten esett át, porcleválása volt. Az ő párját Vikinget is elkezdtem kezelni, neki gerincproblémái vannak... (Róla sajnos nincs képem.)


Ricsi a fehér törpe uszkár épp pihenő ágban van. Neki kereszteződő szalag szakadása volt, de sajnos később másik szalagokkal is probléma lett, így újabb műtétekre volt szükség. Hozzá újra megyek nemsokára.

Winny egy kis fiatal francia bulldog, akinek nagyon összetett problémája van. A gerincén kívül a csípőjével is gondok vannak. De ez őt nem nagyon zavarja általában, egy kis energiabomba. Ez látszik is rajta, a mellső lábain olyan izomzata van, mint egy testépítőnek. A hátsók is igen erősek, csak nagyon furcsán használja őket. Nála torna és mágnesterápia folyik. Róla két képet mutatok, mert az egyik nagyon édi bár, de azért nem sok látszik rajta Winnyből.



Rajtuk kívül vannak még más, újabb betegek is, róluk is hamarosan teszek fel képeket. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése