"Nem számít milyen kevés pénzed vagy vagyonod van. Ha kutyád van,
gazdag vagy." (Luis Sabin)


2016. március 5., szombat

Felveszem a fonalat...

Most észlelem csak, milyen rég írtam bejegyzést. Hát igen a tavalyi év annyi eseményt és élményt tartogatott, hogy egy kicsit háttérbe szorult a blog. De ez mostantól másképp lesz, rögtön el is mondom miért... Előbb egy kis infó az elmúlt hónapokról:
A nyár az esküvőszervezés jegyében telt, augusztus 7-én egy fantasztikus hangulatú esküvőn, 8 év után hivatalosan is összekötöttük az életünket Istvánnal. Egy új fejezet kezdődött, hiszen ezáltal feladatuk a kétlakiságot és egy házba költöztünk. A kutyalányok remekül vették az akadályt, már képesek összebújva aludni, ami az egójukat figyelembe véve nem semmi. 😉

A kutyafizioterapeuta "életem" egyre pörgősebb lett. Szintén nyár végén elkezdtem kezelni az Érdi Állatpatika és Rehabilitációs centrumban. Itt kutyák mellett az első cica pácienssel is sikerült megismerkedtem. Azért ettől nem lettem "cica-fizioterapeuta", de fontos és kellemes tapasztalat volt.

Természetesen rengeteg egyéb dolog is történt, de hagyjuk a múltat...

Mostantól úgy tűnik több időm lesz a kutyázásra. Hála a főnököm támogatásának, kevesebbet kell az irodában lennem, rugalmasabban tudok majd betegeket vállalni. Úgyhogy remélem tovább gyarapíthatom majd a gyógyult kutyusok számát. Igyekszem majd sűrűbben beszámolni az eredményekről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése