"Nem számít milyen kevés pénzed vagy vagyonod van. Ha kutyád van,
gazdag vagy." (Luis Sabin)


2016. június 1., szerda

Vizsgák, képzések

Az ember igyekszik mindig bővíteni a tudását... A 2016 első félév nálam erről (is) szólt.
Időrendben először egy Gerinctréner képzésen voltam, ahol arról tanultunk, milyen gyakorlatokkal, hogyan tudjuk megelőzni a rossz tartásból, mozgásszegény életmódból eredő gerincproblémákat egyszerű (vagy néha nem is annyira egyszerű) gyakorlatokkal. Mivel rengeteg ismerősömnek van hasonló problémája, így hasznosnak találtam, bár a kutya-fizioterápia vonalon hasznosítani nem nagyon lehetséges. Ha már részt vettem a képzésen, le is vizsgáztam kiváló eredménnyel. Ez nem volt kötelező, hiszen a képzésen bárki részt vehet, de vizsgázni annak volt érdemes, aki egészségügyi vagy edzői képesítése végett ezt használni szeretné a gyakorlatban. A régi sportoktató képesítésemnek most végre tényleg hasznát vettem.
Ezután egy régi célomat is megvalósítottam végre, jelentkeztem egy kezdő kinesio tape tanfolyamra. Saját tapasztalatom a tape technikával és a kíváncsiság hajtott. Nagyon szuper tanfolyamot sikerült kifognom a Physiotrade-nél. Azóta - egyelőre családi és baráti körben - igyekszem hasznosítani ezt a tudásomat is. A sportoktató képesítés itt is jól jött, hiszen ezt a tape technikát sem használhatnám enélkül. Bár az előzetesen szükséges anatómiai tudást inkább a kutya-fizioterápiának köszönhetem. Mivel a tape technikát lovakon is használják, szeretném majd a tudásomat kutyákon is hasznosítani. Persze nem állnék meg ezen a szinten, a haladó képzés elvégzése későbbi terveimben szerepel. Azért biztos ami biztos egy 1 napos nyirok taping workshopon már voltam is. :-) Nagyon hasznos volt!

Kutya-fizioterápia témában is vizsgáznom kellett. Mivel elrepült az első 5 év fizioterapeutaként, eljött a kötelező ismétlő vizsga ideje. Május 28-án ezt is sikeresen teljesítettem. Meg kell mondjam, az idő előre haladtával egyre nehezebben viselem a vizsga helyzeteket. :-) Régebben nem nagyon aggódtam egy vizsga előtt, ellenben most... Na mindegy, sikerült és ez a lényeg. Köszönet illeti ex-betegemet Sütit a kis mopszot és gazdiját, hogy az ő esetét dolgozhattam fel a vizsga gyakorlati részében!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése