"Nem számít milyen kevés pénzed vagy vagyonod van. Ha kutyád van,
gazdag vagy." (Luis Sabin)


2012. február 29., szerda

Jutalomfalat házilag

Vasárnap sütöttem kutyakekszet. Ricsi betegem gazdijától kaptam a receptet, ami a Bulldogok c. könyvben volt. A legegyszerűbbet csináltam, mert ahhoz volt otthon minden, de ez is nagyon ízlik mindenkinek, aki már megkóstolta. (Gréti, Pihe, Müzli, Tücsök) Tulajdonképpen én is megkóstoltam, mert nincs benne semmi, ami miatt ne tettem volna, és mondhatom, ehető. Legközelebb a szalonnás változatot is kipróbálom, de most még bőven van ebből. (Mintegy másfél kiló lisztből azért lett elég.)
A lényeg, hogy tudom, mi van benne, és minden egészséges. Az állaga is jó ropogós.
Készült róla egy kép, bár látszik, hogy nem vagyok profi fotós. :-)

Ezek olyan 2-3 cm átmérőjű korongok, de készültek négyzet alakúak és egészen amorfok is. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése