"Nem számít milyen kevés pénzed vagy vagyonod van. Ha kutyád van,
gazdag vagy." (Luis Sabin)


2011. július 22., péntek

Gréti otthon

Tegnap délután hazahozhattam a kórházból Grétit. Már szerdán este mondta az orvosa, hogy másnap elengedi, aztán csütörtök reggel már fel is állt, ami nagyon jó hír, úgyhogy pláne elhozhattam. Kapott rengeteg gyógyszert, egy marék párizsi elfogy, mire mind beadom. (Már ha nem szagolja ki, mert akkor nem kell neki és ilyenkor kénytelen vagyok erőszakhoz folyamodni.)
A kórházból az első utunk Zsófiék zuhanyzójába vezetett, mert muszáj volt fürdeni. Szegényke csupa pisi-kaki volt, mert nem engedett senkit a ketrecéhez és mindenki félt tőle. (Bár amikor elhoztuk akkor pont egy nagyon kedves fiatal nő volt ott, aki mondta, hogy vele aranyos volt Gréti. Mondjuk a kedvességgel a többieknél sem volt gond, csak valahogy nem jöttek ki Grétivel. :-) )
Szóval fincsi kamillás kutyasamponnal fürdött - életében először - ami úgy tűnt jól esett neki. Aztán megszárítkozott, közben én elhoztam egy rakás gyógyszert a patikából... Ráadásul kapott fincsi vacsit is, mint mindig.
Borzasztóan le van fogyva és egyelőre úgy jár mint egy részeg terminátor, de azért ez akkor is nagy javulás!
Ma érkezik a vadiúj szállító boxa, amit remélem szeretni fog. Mivel velünk jön nyaralni, ott az lesz a házikója is.
Holnap nagy családi összejövetel lesz Anyuéknál, ahova Gréti is jön, mert még nem lehet egész napra egyedül hagyni. Hét közben is Apu és István szokott ránézni nap közben, hogy minden rendben van-e vele. Az a baj, hogy 3 hétig teljes pihentetés van, így ha virgoncabb lesz akkor kenelbe kell majd csuknom. Azt pedig annyira nem szeretem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése