"Nem számít milyen kevés pénzed vagy vagyonod van. Ha kutyád van,
gazdag vagy." (Luis Sabin)


2011. november 29., kedd

Magyar reklámfilm, amit érdemes megszívlelni...

Tegnap kaptam egy EU-ban állítólag betiltott reklámfilmet. Nem tudom igaz-e, de a tartalma miatt el tudom képzelni, hogy az...
Már régebben is találkoztam vele, de most még jobban megfogott.
Általában véve igyekszem büszke lenni a magyarságomra, és nagyon szeretem, ha valaki ugyanígy érez. Szerintem ez fontos, hogy Magyarország az maradjon, ami, illetve vissza tudja szerezni a régi fényét. Szerintem ez egy gyönyörű ország, gyönyörű történelemmel, hagyományokkal, értékekkel, csak sokan nem veszik észre. Sajnos ezt sokan összekeverik a rasszizmussal. Nem vagyok idegengyűlölő, szeretem az idegeneket, akik viszontszeretik a magyarokat. De akik nem szeretik, hogy nálunk magyarok élnek és úgy is viselkednek, azok ne jöjjenek ide. Menjenek oda, ahol lenni szeretnek. Ezzel szerintem sok nemzet így van, vegyük például a franciákat, németeket, stb. Mindenki legyen büszke a saját nemzetiségére, országára...
Na de nagyon eltértem a tárgytól, íme a kisfilm:
http://www.youtube.com/watch?v=dO5em1rn5Ik

Nekem tetszik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése